FAQ

Algemeen

Wie kan bij MÜPRO.nl bestellen?

Müpro verkoopt uitsluitend aan ondernemingen,

Waarom zie ik geen prijzen?

Onze prijzen zijn alleen zichtbaar voor geregistreerde klanten. Je kunt de producten zien zonder je te registreren, maar je hebt geen toegang tot de prijsinformatie. Om deze en vele andere functies te gebruiken, moet u zich registreren. U kunt zich hier registreren.

Welke prijzen zijn zichtbaar?

De prijzen in onze online shop zijn de klantspecifieke netto prijzen excl. de momenteel geldende BTW.

Hoe kan ik me inschrijven voor of afmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich hier gratis abonneren op de nieuwsbrief. U kunt zich te allen tijde afmelden via een afmeldlink in de nieuwsbrief of via info via ons contactformulier. Vul het e-mailadres in dat u wilt afmelden voor de nieuwsbrief.


Registratie en klantaccount

Hoe kan ik me registreren als klant?

U kunt zich hier aanmelden. Uw registratie wordt onmiddellijk gecontroleerd en u ontvangt een bevestigingsmail met een link naar de LogIn van de MÜPRO online shop. Deze procedure wordt gebruikt om ervoor te zorgen dat wij alleen ondernemers leveren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat nu?

U kunt de  „Wachtwoord vergeten“- functie, gebruiken om uw wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

U kunt de  „Wachtwoord vergeten“- functie, gebruiken om uw wachtwoord  te veranderen of geef een nieuw wachtwoord in onder ‚,My MÜPRO“ > ‚, Wachtwoord veranderen“.

Kan ik meer gebruikers aan mijn account toevoegen?

Als hoofdgebruiker voor uw bedrijf kunt u extra gebruikers toevoegen onder My MÜPRO-> "Gebruikersbeheer" en de gewenste rechten rechtstreeks aan de persoon toewijzen.

Mijn factuuradres is gewijzigd - hoe verander ik dit?

U kunt uw adreswijziging invoeren onder "Mijn MÜPRO" > "Adressen". Wij zullen uw wijzigingsverzoek zo snel mogelijk uitvoeren.

Hoe verwijder ik een bedrijfsaccount of een gebruiker?

Een bedrijfsaccount verwijderen:

Als u uw bedrijfsaccount wilt verwijderen, kunt u contact opnemen met info@muepro.nl. Houd er rekening mee dat hiermee ook alle andere gebruikers van uw bedrijfsaccount worden verwijderd.

Een gebruiker verwijderen:

U kunt een gebruiker verwijderen onder "My MÜPRO" > "Gebruikersbeheer". Opmerking: Het menu-item Gebruikersbeheer is alleen beschikbaar voor de hoofdgebruikers van uw bedrijf om hen het recht te geven om te beslissen over de andere gebruikers van het bedrijf.


Bestellingen en leveringen

Hoe kan ik bestellen?

U kunt producten vinden via de zoekopdracht of navigatie en ze in het winkelwagentje plaatsen. Daarnaast kunnen artikelen via handmatige snelle invoer en een CSV-import aan het winkelwagentje worden toegevoegd. U kunt uw winkelwagentje opslaan als bestelsjabloon. Tegelijkertijd kunt u afzonderlijke producten van een inkoopordersjabloon of de hele inkoopordersjabloon importeren in een winkelwagentje.

Door op het winkelwagenpictogram te klikken krijgt u een overzicht van de toegevoegde producten en kunt u het bestelproces voortzetten. Om dit te doen, kunt u het winkelwagentje toewijzen aan een project, uw afleveradres aanpassen en alles opnieuw controleren in een overzicht. Om de bestelling te voltooien, moet u op "Definitief bestellen" klikken. Daarna wordt uw bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt en naar het opgegeven afleveradres verzonden.

Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb over mijn bestelling?

Neem dan contact op met de klantenservice van MÜPRO +31 (0)45 5421166.

Kan ik mijn afleveradres nog aanpassen?

In de loop van het bestelproces kunt u het afleveradres wijzigen met behulp van het penpictogram. Een wijziging van het afleveradres is echter alleen mogelijk totdat de bestelling is verzonden.

Waar kan ik mijn vorige bestellingen zien?

Uw bestellingen vindt u onder "My MÜPRO" > "Bestelgeschiedenis". Daar kunt u uw bestellingen sorteren op bestelling of bestelnummer, datum of type. Gerelateerde orderbevestigingen en facturen kunt u hier downloaden.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen!

Controleer uw spammap in de e-mailinbox. Als u daar geen bevestiging vindt, neem dan contact met ons op: +31 (0) 45 54 21 166.

Ik wil mijn bestelling annuleren

Helaas is het voor ons niet mogelijk om een geplaatste bestelling te annuleren, omdat de geïnitieerde processen onmiddellijk worden uitgevoerd. We vragen om uw begrip.

Ik heb mijn winkelwagen verwijderd - kan ik deze herstellen?

Als u uw winkelwagentje hebt verwijderd, is het helaas niet meer beschikbaar. U kunt direct een nieuw winkelwagentje met de gewenste producten samenstellen. Om winkelmandjes duurzaam te bewareb, kunt u ze opslaan als bestelsjabloon.

Ik heb vragen over mijn levering

Neem dan contact op met de klantenservice van MÜPRO +31 (0)45 5421166 of gebruik ons contactformulier.


Bonusprogramma

Hoe kan ik deelnemen aan het bonusprogramma?

Registratie is vereist om deel te nemen aan het bonusprogramma. Dit kan tijdens je registratie in de online shop. Wilt u zich daarna aanmelden voor het bonusprogramma, neem dan contact op met uw klantadviseur of via ons contactformulier.

Hoe kan ik MÜPROs verzamelen?

Als u deelneemt aan het bonusprogramma, worden punten ("MÜPROs") aan u bijgeschreven voor elke aankoop in de online shop. De gespaarde punten zijn 1 jaar geldig.

Waar zie ik mijn puntentotaal?

Uw actuele puntentotaal wordt weergegeven in de bovenste oranje menubalk en in de winkelwagenweergave na registratie in uw winkelaccount. Je kunt je puntentotaal ook bekijken wanneer je de Incentive Shop bezoekt als je bent ingelogd met je account.

Hoe kan ik MÜPROs inwisselen?

In de Incentive Shop kunt u uw MÜPROs inwisselen voor aantrekkelijke incentives. U kunt uw MÜPROs ook inwisselen in uw winkelwagen. Zij worden dan tijdens het bestelproces verrekend met het winkelwagentje.

Heeft u nog meer vragen?